[ Pobierz całość w formacie PDF ]

OPRACUJ STRATEGI DZIA ANIA NA FACEBOOKU I MIERZ POST PY
Spo ród wszystkich etapów ten najbardziej warto powierzy agencjom
kreatywnym. Ludzie zawodowo zajmuj cy si kreacj potrafi si niezwykle przyda ,
zaopatruj c Ci w niekonwencjonalne pomys y, które mog niesamowicie dobrze
odpowiedzie na zapotrzebowanie klientów. Je eli zdecydujesz si na taki krok,
nie ingeruj w proces twórczy, ale na pewno pole agencji, aby podsun a Ci zestaw
pomys ów do rozwa enia. Nikt  ani baseballi ci, ani futbolowi rozgrywaj cy,
ani twórcy kreatywni  nie mo e si pochwali samymi sukcesami bez pora ek,
wi c nie szukaj jednego najgenialniejszego pomys u, lecz kilku ró nych konceptów,
które pomog Ci w podj ciu ostatecznej decyzji. Pami taj, e to Ty podejmiesz
ostateczn decyzj . W ko cu sam jeste w tym wypadku klientem. Musisz umie
zrealizowa wybran koncepcj , a ta koncepcja musi pasowa do tego, jak intuicyjnie
postrzegasz mark lub produkt, którym stale zarz dzasz.
Wytwórz treści
81
Tre ci s podstaw udanej kampanii spo eczno ciowej. Wobec niewyobra alnej ilo ci
szumu w internecie musisz stworzy co ciekawego lub przydatnego i przekazywa
to odbiorcom regularnie, by nie wypa z obiegu. Tre ci te mog na przyk ad
przybiera form artyku ów, esejów, aktualizacji statusu, podcastów, filmów lub
muzyki. Na szcz cie wspó czesne normy post powania w internecie nie ka Ci
tworzy w asnych tre ci od podstaw za ka dym razem, gdy chcesz co pokaza .
W internecie istnieje tyle zasobów, e mo esz po prostu skierowa odbiorców
do tre ci stworzonych przez kogo innego. Mo esz wykorzysta gotowe tre ci,
które stworzy e w innym celu, lub zleci przygotowanie nowych zasobów
specjalnie do wykorzystania w mediach spo eczno ciowych. Wi e si to z wieloma
uwarunkowaniami strategicznymi, które omówimy w dalszej cz ci ksi ki. Na razie
zapami taj, e je eli zamierzasz skutecznie komunikowa si z klientami w mediach
spo eczno ciowych, b dziesz musia znajdowa , przekszta ca lub generowa nowe
tre ci (obrazki, filmy, podcasty, aktualizacje statusów, posty na blogach itp.).
Aktualizuj treści
Sama tre nie wystarczy  musisz j jeszcze skutecznie wykorzystywa , a skoro
media spo eczno ciowe s interaktywne, b dziesz po rednio i bezpo rednio
otrzymywa komentarze i uwagi. Jak b dziesz aktualizowa tre ci i odpowiada
na uwagi? Kto ma za to odpowiada ? Do tych pyta trzeba si ustosunkowa
na d ugo przed rozpocz ciem kampanii na Facebooku. Musisz u wiadomi
wspó pracownikom zasady, którymi ma si kierowa obs uga obecno ci
spo eczno ciowej  hierarchi pracowników, którym wolno dokonywa aktualizacji;
co wolno, a czego nie wolno pisa ; na co nie wolno odpowiada itd. Bez tego
Twoja obecno spo eczno ciowa stanie si polem boju mi dzy wspó pracownikami.
Pami taj o tym, gdy dzia ania w mediach spo eczno ciowych wi si ze wspó prac
dzia ów sprzeda y, marketingu, rozwoju i obs ugi klienta.
Czytaj dalej...
LISTA RZECZY DO ZROBIENIA NA FACEBOOKU [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl